Back To School Tag

Szkoła. Zaczęła się prawie miesiąc temu, a ja się czuję jakbym spędziła w niej już co najmniej pół roku.
Do tego tagu nominowała mnie Julka z bloga Books without love.

1. Z jakim bohaterem książkowym chciałabyś siedzieć w ławce?

To pytanie jest trudne. Jest przecież tylu bohaterów książkowych... Skoro muszę jedną postać to wybieram Sky Bright z książki Kim jesteś Sky? .

2. Jaką potrawę z fantastycznego świata zabrałbyś na drugie śniadanie?

I tu mnie macie. Ja nie pamiętam potraw z książek. Wiem, że w Prawdodziejce  Safi jadła truskawki w czekoladzie. Więc wybiorę tą opcje. Tak w sumie to jestem ciekawa czy truskawki i czekolada z Czarnoziem smakują tak samo jak u nas.

3. Jaki książkowy sport chciałbyś uprawiać na WF-ie?

Chciałabym trenować posługiwanie się białą bronią (miecze, noże itp.). Jest to w dużej ilości książek i generalnie nie jest to książkowy sport, to zostaję przy tym wyborze.

4. Jaka książkowa postać byłaby twoim wymarzonym nauczycielem?

Rowan ze Szklanego tronu . Uczyłby posługiwania się magią, co jak najbardziej mi odpowiada.

5. Jaki przedmiot z Hogwartu chciałbyś mieć w swoim planie lekcji?

I tu jest pies pogrzebany. Muszę się wam do czegoś przyznać. Ja nie czytałam Harrego Pottera. Proszę nie bijcie. Z tego co kojarzę z filmów i opowiadań mojej siostry i sąsiadki, to najbardziej chciałabym chyba eliksiry albo obronę przed czarną magią.

6. Jaką książkę chciałbyś dodać do kanonu lektur szkolnych?

Wydaje mi się, że Moja Lady Jane byłaby odpowiednia. Trochę historii, fantastyki i romansu jeszcze nikomu nie zaszkodziło.

7. Do jakiego fantastycznego świata chciałbyś pojechać na wycieczkę szkolną?

Tutaj odpowiedź wydaje mi się prosta. Albo Nubreva z Prawdodziejki albo świat z książki  Szóstka Wron.

8. Na ekranizację jakiej książki chciałbyś pójść z klasą do kina?

Z ekranizacjami jest taki problem, że ja się zawsze boję, że coś zepsują... Jednak skoro już muszę wybierać to wybieram Tysiąc odłamków ciebie . Książka była średnia w związku z czym nawet jak ją zepsują to i tak raczej mało mnie to obejdzie.

Jako że rok szkolny już trwa, a ja trochę się spóźniłam z tym tagiem to nie nominuję nikogo.

Zaczytanego

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy tag :) Jeśli chodzi o siódme pytanie, to wsiadam razem z tobą do autobusu(lub innego pojazdu bo przecież zawsze możemy pojechać czołgiem) i jedziemy zwiedzać świat z Szóstki wron :D
    Pozdrawiam!
    http://thebookmyfantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Saga o Braciach Benedictach Joss Stirling - recenzja pierwszych trzech tomów

ACOTAR i ACOMAF Sarah J. Maas - recenzja

"Rozgrywka" J.Sterling - recenzja przedpremierowa