Podsumowanie KTK 2017


Dzisiaj zapraszam was na małe podsumowanie Krakowskich Tagów Książki.

Na targach udało mi się być tylko w sobotę niestety, ale nawet ten jeden dzień to dużo. Niestety były straszne tłumy od rana i do każdego miejsca trzeba było się przepychać.
W tym roku miałam się pojawić na dwóch spotkaniach. Na spotkaniu organizowanym przez portal Czytampierwszy.pl oraz spotkaniu fanów Sarah J. Maas. Nie udało mi się trafić na żadne z nich. 
Na pierwsze z powyższych nie trafiłam ponieważ, kiedy podeszłam pod salę okazało się, że tego spotkania nie ma. Poszłam do recepcji, aby się upewnić i pani powiedziała mi w jakiej sali powinno być spotkanie, a ja poszłam sprawdzić jeszcze raz. Niestety, nie było.
Co do drugiego. Nie trafiłam, bo musiałam już wychodzić. Poza tym był taki tłum, że nawet nie chciało się nigdzie chodzić, bo takie przeciskanie się przez ludzi, jest raczej średnio przyjemne.

Udało mi się za to spotkać naprawdę wspaniałe osoby z Booktube. Spotkałam Maję K., Pawła (P42), Zuzę (Kulturalna Szafa), Ulę (Słomka) oraz Martę i Anię (Bestselerki). Najwięcej udało mi się porozmawiać (około pół godziny) z Martą z Bestselerek. Jest naprawdę świetną dziewczyną i przyjemnie nam się gadało. Rozmawiałyśmy między innymi o twórczości Sarah J. Maas oraz o nowym filmie Marvela - "Thor: Ragnarok", który przy okazji polecam całym serduszkiem i zapraszam chętnych do dyskusji.


Na stoisku Wydawnictwa Czwarta Strona, była możliwość otrzymania zakładek magnetycznych z Mają, Pawłem i Zuzą. Udało mi się zdobyć wszystkie trzy, z czego jestem ogromnie zadowolona. Oprócz tego na targach kupiłam:
- "Król Kier"
- "Buntowniczka z pustyni"
- "Zakon Mimów"
- "Pieśń Jutra"
- "Wiatrodziej"
- Zakładkę magnetyczną Doriana Haviliarda z EpikPage
- Zakładkę magnetyczną Manon Czarnodziobą z EpikPage

Od Wydawnictwa SQN dostałam również darmową niebieską torbę z napisem "Zawodowy Czytelnik", która jest prześliczna i praktyczna.

Z targów to by było na tyle. Bardzo się cieszę, że udało mi się być tam, nawet tylko przez te kilka godzin. Już zaczynam odliczać do kolejnych.

Zaczytanego

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Saga o Braciach Benedictach Joss Stirling - recenzja pierwszych trzech tomów

ACOTAR i ACOMAF Sarah J. Maas - recenzja

"Rozgrywka" J.Sterling - recenzja przedpremierowa