The Name Book Tag

Cześć, dzisiaj zapraszam was na The Name Book Tag.
Zasady tagu? Bardzo proste. Muszę wybrać książkę, której tytuł zaczyna się na daną literę mojego imienia. Wszystko jasne? No to zaczynamy.



N - A - T - A - L - I - A


N


Niech będzie "Naznaczona" autorstwa Joss Stirling.

Kate wie jak zatrzeć ślady i zniknąć. Stała się mimowolnym świadkiem tragedii i musi ukrywać się przed gangiem.

Zadaniem Nathana jest działać po cichu i znaleźć dziewczynę, zanim zrobią to przestępcy.

Czy mogą zaufać sobie na tyle, aby ocalić się nawzajem?




A

"A jeśli ciernie" autorstwa Virgini Cleo Andrews.

Dalsze losy rodzeństwa zamkniętych na strychu. Kontynuacja serii "Kwiaty na poddaszu".


T


Testy składają się z czterech etapów. Po każdym z etapów liczba kandydatów maleje. Pierwszy etap to egzaminy pisemne, a drugi to sprawdziany praktyczne. Trzeci etap to egzamin sprawdzający zdolność do pracy w grupie i umiejętność oceniania współtowarzyszy. Natomiast czwarty etap sprawdza umiejętność podejmowania decyzji w różnych, nie kiedy trudnych sytuacjach i zdolności przywódcze.

A

"Aplikacja" autorstwa Lauren Miller.

Co się stanie, jeśli życie każdego z nas zostanie uzależnione od elektronicznego urządzenia osobistego? Jeśli ono będzie decydować o tym w co się ubrać, z kim się przyjaźnić, co zjeść...?

L

Obwieszczam wszech i wobec, że nie przeczytałam żadnej książki na ''L''. Jeśli ktoś znać proszę o informacje w komentarzu.

Z tego tagu to by było na tyle. Krótki, przyjemny i mam nadzieję, że się podobał. Nominuję każdego, kto chce ten tag zrobić. Jeśli ktoś zrobi to dajcie linki w komentarzu.


I


Piąty tom serii "Szklany tron".

A

"Angel Dares" autorstwa Joss Stirling

Angel ma charakterek. Kontrolowanie sawanckich mocy to dla niej prawdziwe wyzwanie.

Na festiwalu muzycznym gdzie występuje jako wokalistka, poznaje tajemniczego Marcusa...


Z tego tagu to by było na tyle. Krótki, przyjemny i mam nadzieję, że się podobał. Nominuję każdego, kto chce ten tag zrobić. Jeśli ktoś zrobi to dajcie linki w komentarzu.

Zaczytanego

Komentarze

  1. To ja mam dwa pytania :D Pierwsze - czy polecasz testy, kuszą mnie, ale nie wiem czy warto.
    A drugie - Aplikację też chciałam przeczytać, ale obejrzałam film i chyba już nie chcę. Wydaje mi się, że to ekranizacja tej właśnie powieści, po Twoim opisie, nie mylę się? Widziałaś film?

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    PS. Książka na literę L? Trudne wyzwanie! Ale może powstała jakaś o Lucky Lucke'u ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam "Testy". Nie przeczytałam jeszcze trzeciego tomu tej serii, ale naprawdę świat przedstawiony i fabuła książki są warte uwagi (zapraszam cię na moją recenzję tej pozycji, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej).
      Nie oglądałam filmu, ale jeśli Filmweb wskazał mi odpowiedni film to ten film nie jest na podstawie tej książki.

      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Saga o Braciach Benedictach Joss Stirling - recenzja pierwszych trzech tomów

ACOTAR i ACOMAF Sarah J. Maas - recenzja

"Rozgrywka" J.Sterling - recenzja przedpremierowa