Czytelnicze Nawyki Book Tag

Dzisiaj zapraszam was na Czytelnicze Nawyki Book Tag.

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

Przeważnie czytam u siebie na łóżku albo na świeżym powietrzu. Chociaż ostatnio generalnie czytam też w szkole na lekcjach po skończonym sprawdzianie, kiedy zostaje jeszcze czas do końca lekcji albo kiedy czekam aż mama przyjedzie mnie odebrać ze szkoły (muszę tu zaznaczyć, że jestem - przepraszam za wyrażenie - wozidupą, jak to określa moja przyjaciółka)


2. W czasie czytanie używasz zakładek czy przypadkowych świstków papieru?

Oczywiście, że zakładek! Jestem wielką miłośniczką i kolekcjonerką zakładek. Nie rozumiem ludzi, którzy zaznaczają sobie strony np. widelcem. Jak to widzę bądź słyszę to mnie serce boli.


3. Kończysz czytać książkę na przypadkowej stronie czy na końcu rozdziału lub podrozdziału?

Zazwyczaj staram się kończyć czytać na końcu rozdziału, ale ostatnio dzwonek szkolny mi w tym przeszkadza...


4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?

Przyznam się, że zdarza mi się czasami coś zjeść podczas czytania, ale staram się tego unikać. Natomiast pić piję. Najczęściej pyszną herbatkę z miodem.


5. Czy jesteś wielozadaniowa, to znaczy czy potrafisz robić inne rzeczy podczas czytania?

Ze mną pod tym względem jest dziwnie. W domu wolę mieć względną ciszę. Oczywiście zazwyczaj leci telewizor albo radio w innym pokoju, ale nie umiem czytać kiedy np. leci muzyka u mnie w pokoju. Natomiast w szkole mało co jest mi w stanie przeszkadzać.


6. Czytasz jedną książkę czy kilka na raz?

Jedną, chyba że muszę przeczytać lekturę szkolną, to wtedy przerywam czytanie i czytam lekturę - niestety...


7. Czytasz w domu czy gdziekolwiek?

Najbardziej lubię czytać w domu, ale czytam gdzie mogę: w autobusie, w samochodzie, w szkole...


8. Czytasz na głos czy w myślach?

W myślach.


9. Czytasz naprzód znając zakończenie, pomijasz jakieś fragmenty w książce?

Jeśli nikt mi nie zaspojleruje to czytam nie znając zakończenia. Nigdy (chyba że wliczamy to lektury) nie pomijam w książce żadnych fragmentów. I nie rozumiem osób, które tak robią.


10. Czy zginasz książką grzbiety?

Nie! Zawsze kiedy pomimo moje ostrożnego czytania złamie mi się grzbiet to jestem wściekła. Raz koleżanka ze szkoły złamała mi grzbiet bo nie wiedziała, że ja tego nie toleruję i byłam taka wściekła... Dlatego rzadko kiedy pożyczam komukolwiek książki.


To już wszystkie pytania w tym tagu. Zachęcam was do zrobienie go i podesłania linka w komentarzu.

Zaczytanego

PS: Przez najbliższe dwa tygodnie raczej nie pojawi się żadna recenzja, a jeśli się pojawi to będzie to oznaczało, że udało mi się znaleźć chwilę aby siąść i napisać recenzję w tych zwariowanych - przez szkołę - tygodniach.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Saga o Braciach Benedictach Joss Stirling - recenzja pierwszych trzech tomów

ACOTAR i ACOMAF Sarah J. Maas - recenzja

"Rozgrywka" J.Sterling - recenzja przedpremierowa