MY BIG BOOKISH WEDDING TAG


Dzisiaj zapraszam was na MY BIG BOOKISH WEDDING TAG. Polega ona na tym, że mam przygotowane 10 karteczek z tytułami książek, które losuje. Po wylosowaniu tytułu otwieram książkę na przypadkowej stronie i pierwsze imię postaci jakie zobaczę będzie odpowiedzią w danej kategorii (oczywiście musi to być imię danej płci). Tak więc zaczynajmy:

1. OSOBA, KTÓRA POMOŻE WYBIERAĆ CI SUKNIĘ ŚLUBNĄ (KOBIETA)

Będzie to kobieta z książki "Never Never". Uwaga, uwaga... Charlie. W sumie to jestem zadowolona, bo z tego co pamiętam to ubierała się całkiem ładnie. Dobra suknie mamy to lecimy dalej.

2. OSOBA, KTÓRA URZĄDZI TWÓJ WIECZÓR PANIEŃSKI (KOBIETA)

Więc losujemy, co tu mamy... "Imperium Burz". Patrzymy na stronę i... to jest scena gdzie nie ma żadnej kobiety. Zatem spróbujmy jeszcze raz. Mamy Elide. Ten wieczór panieński będzie... oryginalny.

3. OSOBA ODPROWADZAJĄCA DO OŁTARZA (MĘŻCZYZNA)

Tym razem mamy "Szóstkę Wron" pierwsze imię to... Nina. Chwila, chwila to jest przecież kobieta. Patrzymy dalej...mamy Jespera i to właśnie on odprowadzi mnie do ołtarza. Trafiłam bardzo fajnie, gdyż bardzo lubię Jespera i jestem zadowolona, że to jego przyniósł mi los.

4. KSIĄDZ (MĘŻCZYZNA)

Do wylosowania mężczyzny mamy chyb jedną z najgorszych książek, czyli "Rywalki". Otwieramy na jakiejś stronie i mamy... Aspena. Ja jestem #TeamMaxon, więc dobrze, że Aspen został księdzem. Myślę, że sprawdzi się w tej roli.

5. SZCZĘŚCIARA, KTÓRA ZŁAPIE  WELON (KOBIETA)

"Zakazane Życzenie" i ... Khavara. No okay, ale z kim on się hajtnie w najbliższym czasie...?

6. OSOBA WYGŁASZAJĄCA PRZEMÓWIENIE (MĘŻCZYZNA)

Bardzo ważna rola. Ciekawe na kogo trafię. Mamy tytuł i jest nim "Naznaczona", a osobą która wygłosi przemówienie będzie Nathan. Jest on inteligentny więc mam nadzieję, że powie coś mądrego i się przy tym nie zbłaźni.

7. OSOBA ZAJMUJĄCA SIĘ MUZYKĄ (MĘŻCZYZNA)

Więc muzyką zajmie się któryś z panów z książki "Dwór mgieł i furii", a konkretnie Rhys. Ciekawe... zaczynam poważnie zastanawiać się nad tym jaki gust muzyczny może mieć Rhysand...

8. KRÓL PARKIETU (MĘŻCZYZNA)

Tym razem będzie to ktoś z "Niezgodnej". Zatrzymujemy się na losowej stronie i do moich oczu dociera imię... Peter. Zapewne będzie się dobrze bawił i trochę roztańczy towarzystwo.

9. OSOBA, KTÓRA ZA DUŻO WYPIJE I WYLĄDUJE POD STOŁEM (MĘŻCZYZNA)

Karteczka z tytułem... "Testy", a panem spod stołu zostaje Tomas. Wydawał mi się, że nie jest on osobą, która by się upiła, ale skoro tak się stało to mam nadzieję, że to tylko dlatego, że cieszy się moim szczęściem z... no właśnie, z kim?

10. MĄŻ (MĘŻCZYZNA)

Została ostatnia karteczka, a na niej tytuł "Kim jesteś, Sky?". Szczerze, to miałam nadzieję, że to właśnie w tej książce znajduje się mój wybranek serca. Teraz zostaje tylko pytanie czy to będzie ten, o którym marzę...? Więc losujmy... Marzenia się jednak spełniają i moim mężem zostaje Zed Benedict! Będziemy wspaniałym małżeństwem.


Na tym zakończę relacje z mojego ślubu i wesela. Mam nadzieję, że TAG się podobał. Nominuję wszystkich, którzy mają ochotę zrobić ten TAG.

Zaczytanego

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy TAG. Może kiedyś go wykonam :)
    Pozdrawiam
    https://bakerstreetlibrary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekawa jaki gust muzyczny może mieć Rhys ;) Mam wrażenie, że bym się nie zawiodła :D świetny tag :*
    ksiazkaibestia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Saga o Braciach Benedictach Joss Stirling - recenzja pierwszych trzech tomów

ACOTAR i ACOMAF Sarah J. Maas - recenzja

"Rozgrywka" J.Sterling - recenzja przedpremierowa