Ktoś nowy w społeczności blogerów?

Hej!

Jest mi niezmiernie miło, że trafiłaś/trafiłeś na mój blog. Może na początek opowiem coś o sobie?

Mam na imię  Natalia. Kocham czytać książki, najczęściej są to młodzieżówki, ale często czytam też fantastykę, kryminały i obyczajówki. Staram się jednak czytać książki z każdego gatunku. Dobra, nie czytam i nie lubię horrorów. Uwielbiam fotografię i aparaty. Kocham widoki, np. ze szczytów gór, ale nienawidzę się na nie wspinać. Jestem Leniwa przez duże "L". Bardzo lubię leżeć w łóżku i czytać książkę, coś pisać albo kolorować kolorowanki książkowe. Z reguły jestem oszczędna, ale nie jeśli chodzi o książki- to nie działa przy kupowaniu książek.

Moja powyższa wypowiedz była dość nie spójna i wiem o tym, ale cóż musicie mi wybaczyć. Już tak to ze mną jest.
Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkim mój blog przypadnie do gustu, ale mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Mam zamiar poruszać na tym blogu treści związane z książkami i ogólnie czytelnictwa. Będą pojawiać się recenzje, tagi, może jakieś Q&A[?], podsumowania miesiąca (nie obiecuję, że będą z każdego miesiąca) i posty z zawartością tego typu.

Na razie to tyle ode mnie.
Zaczytanego

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Saga o Braciach Benedictach Joss Stirling - recenzja pierwszych trzech tomów

ACOTAR i ACOMAF Sarah J. Maas - recenzja

"Rozgrywka" J.Sterling - recenzja przedpremierowa