Zimowy BOOK TAG 2

Okazało się, że są dwa Zimowe BOOK TAGi, zatem postanowiłam zrobić również ten drugi. Zapraszam:

1. Narty, czyli książka, którą najszybciej przeczytałaś.

"Następczyni" Kiery Cass. Przeczytałam to w kilka godzin leżąc i wygrzewając się na balkonie. Podobna sytuacja była z "Wyklętą" Joss Stirling.

2. Długie wieczory, czyli książka (seria), która ciągnie się w nieskończoność.

Długą serią jest seria "Szklany Tron", "Kwiaty na poddaszu". Jednak jeśli chodzi nieskończność to pierwsza książka jaka mi się nasunęła to pozycja, której jeszcze nie przeczytałam. Mianowicie "Niekończąca się historia".

3. Sanki, czyli książka, która przypomina ci dzieciństwo.

Będę się powtarzać, ale jest to "Mały Książę". Ta książka (i "Martynka") jak żadna inna książka nie przypomina mi dzieciństwa.

4. Śnieżki, czyli książka, w której toczy się bitwa.

Do tego pytania można by zaliczyć wiele książek. Dzisiaj jednak postawię ma "Dwór skrzydeł i zguby", który kocham całym serduszkiem.

5. Nowy Rok, czyli książka, którą chcesz przeczytać, a jeszcze się nie ukazała.

"A Court of Frost and Starlight" Sarah J. Maas zdecydowanie. Przy okazji jeszcze dodam, że okładka... to jest cudo świata.

6. Kominek, czyli książka, którą najchętniej spaliłabyś za zakończenie.

Jeśli bierzemy to jako spalenie bo zakończenie dawało wiele do życzenia to na pewno "Outliersi". Całe szczęście, że już mogę się zabrać za drugi tom.

7. Fajerwerki, czyli książka, której zakończenia się nie spodziewałaś.

Na pewno "Szóstka wron". Wprawdzie wiedziałam, że coś się musi zdarzyć takiego co pozwoli na napisanie drugiego tomu, którego premiera była już planowana, ale... Halo, że aż tak. Jeśli ktoś nie czytał tej pozycji to serdecznie polecam wraz z kontynuacją.

8. Śnieg, czyli książka, której akcja dzieje się w zimie.

Nie w całości, ale "Kim jesteś Sky?". Jeździli tam na nartach, bili się na śnieżki...

9. Zimno, czyli książka, która złamała ci serce.

Powiem szczerze, że nie mam pojęcia. Zapewne jest taka książka, ale nie jestem w stanie nic wymyślić.

10. Herbata, czyli książka, która rozgrzała ci serce.

Nie książka a seria, która zawsze rozgrzewa moje serce to Saga o Braciach Benedictach. Świat sawantów i ich Przeznaczonych to jest coś co kocham.

11. Prezent, czyli kogo zapraszam do zabawy:

Zapraszam każdego chętnego (koniecznie wysyłajcie linki)


Zaczytanego <3

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Saga o Braciach Benedictach Joss Stirling - recenzja pierwszych trzech tomów

ACOTAR i ACOMAF Sarah J. Maas - recenzja

"Rozgrywka" J.Sterling - recenzja przedpremierowa